poniedziałek, 25 stycznia 2016

UWAGA

        Chciałabym tylko napisać, że nie wiem, kiedy dodam kolejny rozdział. Zdarzyło się z moim życiu coś tak wspaniałego *czuj ten sarkazm*, że odebrało mi wszelkie chęci do życia, a co za tym idzie - również i wenę. Nie sądziłam, że to tak bardzo się na mnie odbije. Nie zawieszam bloga, ale tylko informuję, że nie wiem, kiedy dodam rozdział. To okropne uczucie, bo wiem, co chcę napisać, ale nie potrafię tego ubrać w słowa. Nie chciałabym źle odtworzyć zdarzeń lub - czego obawiam się w tej chwili najbardziej - przedstawić Justina nie w takiej odsłonie, jakiej bym chciała, a jego zachowanie w każdym razie musi być przeze mnie pilnowane.
        Proszę tylko o uzbrojenie się w wyrozumiałość i cierpliwość. Dodam rozdział, gdy tylko będzie on gotowy i będę z niego tak zadowolona, jak z pozostałych.
        Dziękuję.

5 komentarzy:

  1. Wszytsko będzie ok. Czekam na rozdział

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, nie martw się my poczekamy bo im dłużej się na coś czeka to tym bardziej się z tego cieszymy

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoczko możemy troche poczekać :*'

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wiem co się stało... Dlatego kochana nie martw się i zrób sobie tak długą przerwę jak tylko potrzebujesz! A radość z nowego rozdziału będzie jeszcze większa, jeśli troszkę dłużej poczekamy :-D Ściskam mocno ;-*
    Pozdrawiam,
    Zixi

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia i trzymaj sie i czekam ♥◇♥

    OdpowiedzUsuń