piątek, 12 maja 2017

ZWIASTUN + PYTANIE

W pierwszej kolejności - MÓJ OSOBISTY GENIUSZ STWORZYŁ KOLEJNY CUD, KTÓRYM W CHOLERĘ SIĘ JARAM!


AŻ CAŁA SIĘ TELEPIĘ!
ZWIASTUN #2

Kolejna sprawa dotyczy strony poświęconej Jokerowi. Mianowicie - umieszczę tam opis fabuły, to, jak ja widzę wszystkich bohaterów, zwiastuny (😍), jakiś kontakt do mnie i moje pytanie jest następujące - chcielibyście zobaczyć tam coś jeszcze? Nie wiem... 
- jakieś ciekawostki o Dżoksie
- moje osobiste komentarze do różnych scen/wydarzeń z tego FF
- moje odniesienie do Jokera/moja historia z Jokerem
moje inspiracje
- postacie drugoplanowe/epizodyczne
- może poświęcić jeden rozdział na zadawanie pytań, na które odpowiem, a są one jakkolwiek związane z tym Fanfiction
Idk, piszcie, co byście chcieli tam zobaczyć, ponieważ osobiście uważam, że jakieś 5 kart to trochę mało jak na stronkę .-. Idk, piszcie, a ja się zastanowię, jak najsensowniej przedstawić kolejny rozdział, ponieważ Justin otworzył przede mną drzwi do wielu możliwości 😅
 Idk, piszcie, a ja się zastanowię, jak najsensowniej przedstawić kolejny rozdział, ponieważ Justin otworzył przede mną drzwi do wielu możliwości 😅

2 komentarze: